close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חג החנוכה ברקע - מבשלים או נעזרים בשירותי קייטרינג?

מערכת שורשכב כסליו, תשפא08/12/2020

חנוכה בצל הקורונה יכול להיות הזדמנות פז להנות מקייטרינג טוב...

תגיות:
בתקופה מוזרה וקשה כמו זו שאנו חווים בחודשים האחרונים, יש לדעת לשמוח מהדברים הקטנים, ואילו חג החנוכה הממשמש ובא בהחלט מהווה סיבה לחגיגה, כך שגם אם ההנחיות לא יאשרו להיפגש עם חברים וימליצו גם את החג הזה לחגוג רק בחיק המשפחה הגרעינית, עדיין ניתן להעביר את החג לצד תחושה טובה ומוארת, ואם רק נזכה, אולי נס פך השמן יפתיע אותנו השנה מחדש, רק שבמקום שמן יהיה זה חיסון שיסייע לחזור לשגרה במהרה ולצד בריאות תקינה - חפה מתופעות לוואי.

גם לכם מגיעה מנה של מסעדה
לאנשים רבים שהיו רגילים מדי פעם ליהנות מביקור במסעדה, ההגבלות של הקורונה
מעוררות געגועים עזים לאותו אוכל איכותי שמישהו אחר (ולא הם) בישל, ועל כן אין כמו חג החנוכה על מנת להיעזר בשירותי קייטרינג ייעודיים, ופה ראוי לציין שממש כפי שהמסעדות למדו לנתב את העשייה למשלוחים, כך גם מגוון חברות קייטרינג למדו לשנות את אופי הפעילות, כך שאם בעבר חברות הקייטרינג היו רגילות להכין ארוחות שלמות לעשרות סועדים, הרי שכיום הן למדו להציע פתרונות הגשה גם עבור הזמנות קטנות.

לא רק עבור הנר הראשון
אם השנה מבקשים ליהנות משלל מאכלים מטוגנים, מסופגניות מיוחדות וממבחר סלטים רעננים לצד תוספות מפתיעות, וכל זאת מבלי לעמול במטבח, הרי שבהחלט מומלץ להתחיל לברר אלו חברות קייטרינג מספקות מענה מבטיח עבור סדר הגודל שאליו מכוונים. מהו השלב הבא? להביט בתפריט ולהבין מה הייתם שמחים לאכול בערב חג מיוחד שכזה. כמו כן, זהו גם הזמן לציין שחג החנוכה אומנם מסתכם בארוחת ערב משמעותית אחת, אך ללא מעט ילדים יש חופש של כמה ימים, כך שבין היתר הורים רבים לוקחים חופש. כיצד כל זה פוגש אותנו? ביכולת לחשוב קדימה, משמע אם כבר נעזרים בשירותי קייטרינג עבור חגיגות הנר הראשון, הרי שמומלץ להזמין מעט יותר אוכל עבור המשך השבוע, כך שהתחושה תהיה מיוחדת ואילו אתם ההורים תיהנו ממנות נהדרות שתואמות את אווירת החג.

הזדמנות ליהנות ממגשי אירוח
ארוחת חג אינטימית מהווה הזדמנות נהדרת ליהנות ממגשי אירוח. מדובר בפתרון שלאחרונה תופס תאוצה אצל לא מעט חברות קייטרינג - אם כי מדובר בפתרון יותר זול עבור הלקוח ואם כי מדובר בפתרון יותר נכון עבור תקופה מורכבת שכזו שבה בלתי אפשרי להיעזר בצוות של מלצרים. מכאן שאם מבקשים לייצר שולחן חג חגיגי ומיוחד, אם מבקשים ליהנות משלל מאכלים נהדרים שנבחרו בקפידה ואם מבקשים לחסוך עלויות ובו זמנית ליהנות מאוכל ברמה גבוהה, הרי שבהחלט מומלץ להיעזר בשירותי קייטרינג. מה נותר? לבחון איזה קייטרינג נחשב איכותי ועושה שליחויות באזור שלכם, איזה קייטרינג מחזיק בהכשר המקובל עליכם וכמובן לבחור האם עומדים לחגוג את ארוחת החג באופן חלבי או בשרי, אם כי במקרה זה הבחירה די קלה - חג החנוכה בהחלט מהווה סיבה נהדרת לבחור בתפריט חלבי, תפריט שברוב הפעמים יותר מיוחד ומגוון. נהייתם רעבים? שיהיה לכולנו חג שמח, טעים ובעיקר בריא!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה